Tuffdag, men riktigt härlig!

Hej!
Uppdateringen idag har varit sådär, skolan fungerade, även fast jag gick till 15:20 så flöt det på. Efter det var det direkt hem och käka, sen var det iväg till parken för att lita fotboll egentligen.
Fast vi körde inte fotboll, utan vi lirade rugy i en timme! Frida, ebbas mamma, som har spelat i Svenska rugbylandslaget me min mamma höll i träningen, och fasen vad vi garvade, roligaste träningen på länge, alla bara skrattade och fnittrade och aa, helt underbar träning, passade perfekt nu för att laget har varit lite nere på sista tiden, så nu är de på topp igen! Perfekt.
Men nu ska jag fortsätta titta på X-factor, så ni får ha det så bra så länge!
Pusshej! xoxox


That's what makes you beautiful!

Kommentera om du vill :)

Ditt namn (ID)
Kom ihåg mig?

Din Mail (bara jag som ser, hihi)

Har du någon blogg/hemsida din filur?

Skriv din åsikt här, så tar jag åt mig.

Trackback
RSS 2.0