'' Friends, that's how it all starts, friends, that's what we are ''

Hej vackra folk som faktiskt läser!
Min dag har varit rätt chill faktiskt, spelat fotboll med P-98. 
Det gick rätt så bra för mig iallafall, och jag försökte, vilket inte pojkarna
gjorde hela matchen, men de var duktiga iallafall.
Nu tittar jag på Tv, Eva & Adam, haha, och lyssnar på
Beautiful - Carly Rae Jepsen ft. Justin Biber, en riktigt bra låt om du frågar mig.
Kan blogga lite mera senare, för måste plugga lite till nu, vi hörs senare.
Pusshej! xoxox                    
 
 

That's what makes you beautiful!
Postat av: Wilma Danielsson

Finns låten ute på spotify, för jag hittar den bara på yt :(

2012-09-16 @ 21:21:37
URL: http://www.nattstad.se/alwawilma

Kommentera om du vill :)

Ditt namn (ID)
Kom ihåg mig?

Din Mail (bara jag som ser, hihi)

Har du någon blogg/hemsida din filur?

Skriv din åsikt här, så tar jag åt mig.

Trackback
RSS 2.0