~ I won't let you go, now you know. ♪♫

Tjenaaa c:
Sitter i vardagsrummet och kollar på filmen LOL.
Har börjat bli rätt fäst vid den, för den är rätt lik verkligenheten.
Men iallafall, min dag har varit ganska bra, skolan fungerade väl,
och efter det drog jag hem för att äta. 
Bestämde mig för att göra hamburgare, fast dum som jag är, så tittade
jag inte om vi hade alla ingredienser och så, så jag insåg inte att vi saknade
hamburgar-bröd, så jag fick äta det som en frän macka istället...
Sedan åt jag masssoor av glass... hihiii 
Men ska fortsätta titta på filmen nu, så ni får ha det så bra så länge!
Pusshej! xoxoxo 
 

That's what makes you beautiful!

Kommentera om du vill :)

Ditt namn (ID)
Kom ihåg mig?

Din Mail (bara jag som ser, hihi)

Har du någon blogg/hemsida din filur?

Skriv din åsikt här, så tar jag åt mig.

Trackback
RSS 2.0