~ hihhi, min bror är så dum..

Hallååå.
Måste bara medge att min dag har varit ganska bra, legat och slöat,
kollar på Harry Potter. Just nu kollar jag på '' Justin Bieber special '' 
ganska roligt faktsikt, han är faktiskt en väldigt speciell person,
och jag respekterar och tycker om hans musik :) 
 
Förut skulle min bror åka ner till Golfa och köpa Pizza, efter 15-20
minuter kommer han hem och är dösur och springer genom hela huset.
Sedan kommer han ner och jag frågar: Hände det något? 
Då svarar han: Påsen gick sönder och all mat ramlade ut på gatan, och en 
bil körde över dem. Så jag fick 150:- av en random på stan som tyckte synd om
mig, så ring och beställ nytt så åker jag ner igen.  Asså herregud, vad klantig han är.
 


 
 

That's what makes you beautiful!

Kommentera om du vill :)

Ditt namn (ID)
Kom ihåg mig?

Din Mail (bara jag som ser, hihi)

Har du någon blogg/hemsida din filur?

Skriv din åsikt här, så tar jag åt mig.

Trackback
RSS 2.0