Baby you're so complicated.

Hejsan! 
Tänkte att det var dags att börja blogga lite eftersom jag faktiskt saknar att dela 
med mig av mina tankar till er läsare. Förstår liksom inte var jag ska göra av alla 
tankar, haha. Men jag ska iallafall försöka blogga som vanligt, 2-3 inlägg varje dag, ibland kan det bli mindre men ni förstår säkert varför. Headern & Designen kommer att sitta i ett tag, för att jag har pysslat och grejjat
hela kvällen/natten så den får sitta ett tag.
 
- Fakta om mig då.
Jag heter Mimmi och bor i den vackra staden Norrköping.
Jag är en tjej på 14 bast som precis har börjar åttonde-klass.
Tycker att livet flyter på och älskar att spela fotboll, fotografera,
och sjunga i ensamhet. Jag kommer att skriva om min vardag, mitt liv,
min fotbollsgång, och mycket annat roligt, så stanna! (y)
 
xoxo

That's what makes you beautiful!
Postat av: Erika

Fin blogg! :)

2012-08-26 @ 10:58:00
URL: http://erikasliv.wordpress.com

Kommentera om du vill :)

Ditt namn (ID)
Kom ihåg mig?

Din Mail (bara jag som ser, hihi)

Har du någon blogg/hemsida din filur?

Skriv din åsikt här, så tar jag åt mig.

Trackback
RSS 2.0